11 Şubat 2022 Cuma

Hepsiburada Bugün Sipariş Verirsen 7 Saatte, 2 Gün Önce Sipariş Verirsen 16 Günde Kargoya Veriyor

Hepsiburada'dan sevgililer günü için eşime bluetooth kulaklık siparişi verdim. 14 Şubat'a yetişmesi için siparişimi 9 Şubat tarihinde onayladım ve satıcının Hepsiburada olmasına özellikle özen gösterdim.

Az önce Hepsiburada'dan siparişimi kontrol ettiğimde siparişin sipariş tarihinden 16 gün sonra, 25 Şubat'ta kargoya verileceğini gördüm. Herhalde Çin'den ithal edip gönderilecek diye düşünürken, ürünün sayfasına girdiğimde ise yeni sipariş vermem durumunda 7 saat içerisinde teslim edileceği yazıyordu.

Bunun üzerine Hepsiburada'yı aradım. Sesli komut sistemi ile savaştıktan sonra müşteri temsilcisine ulaştım ve sistemlerinin çalışmadığını, bu sebeple herhangi bir işlem yapamayacaklarını söyleyip kibarca telefonu kapamamı ima ettiler. 

Bakalım süreç nasıl sonuçlanacak? Kesin olan bir şey var, o da Hepsiburada'nın yayınlamış olduğu teslim tarihlerinin birbiriyle uyumsuz olduğu!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder