4 Aralık 2019 Çarşamba

Hepsiburada Pişmanlıktır

28 Kasım 2019 Perşembe günü Hepsiburada’dan yapmış olduğum alışveriş (sipariş no: 755859095) ile ilgili olarak yapmış olduğum sipariş takibinde gönderilecek olan 8 üründen 3’ünün tanımadığım bir kişiye (Banu Türk) teslim edildiğini gördüm. 
  • Pandoli Beyaz Kablolu 3 Metre Gün Işığı Sarı Renk Pilli Led Işık
  • Duru Baldo Pirinç 1 Kg
  • Duru Pilavlık Bulgur 1 Kg

Hepsiburada'dan aldığınız ürün(ler) hiç tanımadığınız birine teslim edilebilir


1 Aralık 2019 Pazar akşamı, bu ürünlerin benim dışımda birine teslim edildiğini gördükten hemen sonra Hepsiburada müşteri hizmetlerini aradım, konuyla ilgili kayıt açtırdım. Telefondaki temsilci 48 saat içerisinde bana geri dönüş yapılacağını, kargo firmalarının teslim hedeflerini tutturabilmek için sisteme bu şekilde giriş yapabildiklerini, büyük ihtimalle bu süre içerisinde tarafıma teslimatın gerçekleşeceği bilgisini verdi.

2 Aralık 2019 Pazartesi sabah aşağıda gördüğünüz üzere müşteri hizmetlerinden “755859095 numaralı siparişinizde yer alan ürünleriniz için araştırma süreciniz başlatılmış olup devam etmektedir. 2 iş günü içerisinde gönderiyi teslim almadığınız takdirde tarafımıza bilgi vermenizi rica ederiz.” şeklinde mesaj aldım. Bunun üzerine ilk bildirimimde bana çözüm üretileceği söylenen 48 saatin dolmasıyla 3 Aralık Salı akşamı yine müşteri hizmetlerini aradım, kayıtlara ulaşılmasını bekledim, somut bir cevap alınmayınca da (müşteri hizmetleri diliyle, inceleme devam ediyormuş) konunun önceliklendirilmesini rica ettim.

Hepsiburada müşteri hizmetlerine gönderdiğiniz mesajlar yanıtlanmaz

Bu arada 3 Aralık Salı öğleden sonra müşteri hizmetlerinden gelen şu mesajla “Memnuniyetiniz adına 755859095 nolu siparişinizde bulunan Pandoli Beyaz Kablolu 3 Metre Gün Işığı Sarı Renk Pilli Led Işık ürününüzün iadesi gerçekleştirilmiştir.” iade için bir talebim olmamasına rağmen ürünün tarafıma ücret iadesi yapıldığını gördüm. Sözde memnuniyetim adına yapılmış bu işlemden memnun olmam mümkün değildi çünkü ben bu ürünü ihtiyacım olduğu için ve uygun fiyatı sebebiyle satın almıştım. İadenin yapıldığını öğrendiğimde aynı ürünün fiyatı 48.00 TL olmuştu, halbuki bu ürünü 12.40 TL’ye satın almıştım. Sanırım üründe fiyat farkı oluşunca hepsiburada çözümü siparişi iptal etmekte bulmuştu.

Diğer iki ürünle ilgili herhangi bir geri bildirim alamadığım için 4 Aralık Perşembe günü önce hepsiburada.com üzerinden konuyla ilgili mesaj attım. Herhangi bir geri dönüş alamayınca günün farklı zaman dilimlerinde tekrar mesajlar attım ancak ne arayan ne de mesajlarıma dönen oldu. Aynı konuyla ilgili 3 mesajdan sonra sistemin mesaj atmaya izin vermemesi sebebiyle bir kez daha Hepsiburada müşteri hizmetlerini aradım.

42 dakikayı aşan görüşmemiz sonucunda ne kargomun nerede olduğu, ne de benim talebim dışında neden siparişimin bir kısmının iptal edildiğini öğrenemedim. Teslim edilmeyen iki ürünün de diğer ürün gibi iptal edilmesini teklif ettiğimde müşteri temsilcisi yöneticisiyle görüşmesi gerektiğini söyledi, dakikalarca bekledim ve bu teklifime olumsuz yanıt aldım. Bu görüşme sonucunda elimdeki tek somut bilgi yeniden bir kayıt açıldığı ve 1 ila 4 gün beklemem gerektiğiydi. Her ne kadar ilk kaydı 1 Aralık tarihinde açtırdığımı, belirtilen bekleme süresini doldurduğumu söylesem de müşteri memnuniyeti konusunda duyarsız olan Hepsiburada temsilcisini ve yöneticisini ikna edemedim.

Bakalım bu bekleyişin sonucunda ne olacak? Kesin olan bir şey var, o da Hepsiburada müşteri deneyimi konusunda çok ama çok kötü bir tecrübe yaşattı. Bir sonraki alışverişimde bu deneyimi mutlaka göz önünde bulunduracağım.

Hepsiburada sizi dakikalarca telefonda bekletir ama siz yine de sonuç alamazsınız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder